Způsob práce

Co mě přivedlo k obchodování

 

V roce 1994 jsem se začal věnovat tréninku komunikačních seminářů, staral jsem se o kvalifikaci personálu a postupně jsem začal také aktivně obchodovat se službami Business Success. Krátce na to se dostavily úspěchy, a tak mi nic nebránilo v tom, abych se specializoval na přednášení obchodních seminářů a zároveň se tak stal i konzultantem pro tuto oblast. Obchodní praxi bych ale za přednášení nevyměnil, a tak se dodnes starám o více jak 100 svých klientů.

 

Prodej je klíčem k úspěchu, protože žádná technika nenahradí schopnost obchodníka komunikovat se zákazníky tak, aby získal jejich důvěru a díky tomu uzavřel obchod. Obchodníci jsou „vzácná zvěř“ a jsou neskutečně důležití nejen pro prosperitu firmy, kterou zastupují, ale ve finále i pro prosperitu celé společnosti. Pokud lidé obchodníkům důvěřují, jsou ochotnější utrácet své peníze a tím se roztáčí jejich koloběh.